måndag 30 juli 2007

Måndag

Helgen flög förbi. Men den var trevlig den tid den varade.

I fredags var det grillning hos grannarna. Hade ingen ork att festa så jag bestämde mig för att hänga på resten av familjen. Det visade sig vara riktigt trevligt. Tycker om att behandlas som en vuxen och slippa sitta vid "barnbordet". Drack nya Xidern med jordgubbssmak. Kanske lite för söt men den dracks med lätthet i alla fall. Syster smakade och tyckte den var godare.

Lördagen spenderades först med syster. Sallad till lunch och sedan bakade hon kladdkaka, jag smörjde och ströbröade formen. Som hon sedan gjorde om. Hur ska jag ta det?
Sedan blev det promenad med Jonas i ett par timmar på kvällen/natten. Och trots att han skickade hem mig vid halv ett för att jag inte skulle bli sjuk så har jag fryst och kallsvettas om vart annat sen dess. Mår inte alls bra. Planen funkade med andra ord inte alls.

Men det fick det vara värt, alltid lika trevligt att prata gamla minnen och få höra det senaste du har haft för dig.
Samt klaga på giftet du trycka i dig dagligen.
Frukt och grön rekommenderas.

Själv har jag allt som allt gått ner 5,7kg och är riktigt stolt.
För alla intresse-smurfar som dansar och ler menar jag.

Inga kommentarer: