måndag 23 juli 2007

Bör ej tas på allt för stort allvar.

Efter att min far klagat på att jag inte skrivit på ett tag och eftersom som jag för tillfället inte har någon fantasi blir det därför en lite lista.

Tio första:
Första bästa kompis: Christoffer skulle jag anta
Första bil: Hade nog någon leksaksbild kanske.
Första kärlek: Ja du, någon på dagis kanske. Fanns två att välja på i ålder; Johan eller Jonathan
Första husdjur: Hund, Collie.
Första semester: Tyskland. Om vi räknar utanför Sverige. Öland annars.
Första jobb: Servicehus förra sommaren.
Första köpta skiva: Antagligen någon blandskiva eller Gyllenetider.
Första riktiga kärlek: Nej det tar vi en annan gång
Första piercing: Om hålen i öronen räknas så det. Annars har jag haft piercing i naveln.
Första konsert: Well ja det ska väl erkännas någon gång så varför inte... Ja jag var på Backstreet boys

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Cider. I helgen
Sista bilfärd: Igår. Vi var till landet.
Sista filmen du såg: Hmmm, 300 kanske
Sista ringda telefonsamtal: Syster
Sista bubbelbadet: Bubbelbadet? Kom du inte på bättre? Har du sämre fantasi än jag?
Sista spelade cd: Infinity on high skulle jag tro (Fall out boy)
Sista kyss: På en fest tidigare i somras
Sista gången du grät: Well. Harry Potter filmen kom det någon tår av någon anledning. Ytterst blödig ska tilläggas.
Sista måltiden: Middag. Minns inte ens vad det var förtillfället (Guldfiskminne)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ehm nej
Blivit arresterad: Har lyckats missa den erfarenheten
Blivit kär vid första ögonkastet: Jo det har hänt mer än en gång
Fått ditt hjärta krossat: Tyvärr har jag inte lyckats missa den erfarenheten
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej jag tror inte det
Haft ett one night stand: Jo då. But I dont kiss and tell. ;P
Busringt till nån: Hihi jo det har även jag roat mig med.

Sju saker du har på dig:
1. Mjukisbyxor
2. linne
3. Kofta
4. strumpor (gröna)
5. Tofsar i håret
6. Tofs på armen
7. Klocka

Sex saker du gjort idag:
1. Promenerat till staden med syster
2. Promenerat hem från staden med densamma
3. Ätit glass
4. Tänkt på skorna jag vill köpa
5. Bråkat med katten
6. Pratat strunt med syster och studerat regnet

Fem favoritsaker just nu:
1. Glass
2. Ledighet med böcker
3. Syster
4. Vänner
5. Musik

Fyra personer du kan berätta allt för:
Syster, Mor och Far, Rebecca, Eva-Lotta (Det är fler men fyra sa vi och jag har redan fuskat nog)

Tre val:
Svart eller vit: Båda?
Sommar eller vinter: Sommar, hatar vintern och kylan fast älskar jul. Men fortfarande, sommar.
Choklad eller chips: Choklad i alla lägen, alltid

Två saker att göra innan du dör:
1. Bli rik
2. Hoppa falskärm
(I brist på annat som skulle kunna kommas på)

En sak du ångrar:
Alldeles för mycket.

Inga kommentarer: