onsdag 25 juli 2007

Usch

Har aldrig känt mig så omotiverad till att skriva här som jag gör just nu.
Och det trots att far min tjatar och tjatar varje kväll med ett litet försmädligt leende på läpparna. Som om han på något sätt skulle vara bättre.

Sedan kommer det, som om tjatet inte skulle räcka, hotelser om att ta bort länkningen hit från bloggen han själv skriver. Jojo här slår vi på stort. Men far lilla jag kommer tillbaka, jag lovar. Skrivglädjen är inte på topp men det är ju sommarlov så vad förväntar du dig. Jag är utomhus, gör annat. Alla sitter inte på jobbet.

Och för er andra.
Har ni en trevlig sommar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din far har rätt...du borde lyssna mer på honom.

Anonym sa...

Vara ute?? Och? Du sitter vid datorn vaje kväll, summera dagen vetja :-) Ni var ju till Gnällebro igår, det kunde du ha skrivit om.

Anonym sa...

Sommaren suger! Jag vill ha värme och ledighet. GENAST! Hur är den för dig?