torsdag 12 juli 2007

Raindrops keep falling on my head

Från började hade jag tänkt avhandla ämnet jag gått runt och sugit på i snart en vecka.

Men eftersom de gör rent heltäckningsmattan här på arbetsplatsen redan idag är oljudet för högt för att man ska kunna höra sina egna tankar. Det är som att prata med en döv. Det får helt enkelt bli en helt annan dag.

Därför tänker jag bara glädjas lite åt ett det är omkring 2 timmar kvar till far min kommer och hämtar mig. Vi ska nämligen till huvudstaden idag och gå på Metallica. Jag är snart helt redo för denna upplevelse.
Det ska bli grymt kul och pappa har som tur är med sig kamera eftersom jag glömde att ta med den andra vi har.

Men det regnar ute så vi får se hur skoj det faktiskt blir.
Förhoppningen är att det är så bra att man glömmer regnet.
Eller ännu hellre att det inte regnar alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).