fredag 6 juli 2007

Läxförhör är aldrig något bra.

Äntligen fredag.
Den här dagen har man ju längtat efter hela veckan.
Just nu sitter jag och "smyger" för att citera Lisa, enbart för att jag för tillfället sitter med ryggen åt Chefens håll. Har fått flytta eftersom vissa inte kan låta bli att komma in på arbetsplatsen trots att de har semester. Vill ju inte påstå att man har lätt fel i huvudet då men tanken ligger ju nära till hands.

Ikväll ska jag ner och titta på Power Meet. Ska tydligen vara de "fina" bilarna som ska åka och det kan ju bli trevligt kanske. Blir väl förhör som vanligt och pappa kommer sucka lika mycket åt min okunskap.

Imorgon ska jag till Jonas. Tidigare nämndes hans filmarkiv men nu är det jag som fixar filmen. Men det ska bli riktigt trevligt. Först ska jag dock roa hela familjen genom att utföra något en blind kanske skulle kunna kalla för Yoga.

Och i Roskilde regnar det.
Skönt att man inte åkte dit trots allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hur jäkla svårt kan det vara att skilja på en cheva från en ford eller en cadillac från en desoto? Man bara undrar :-) Det kallas allmänbildning. Vill du verkligen gå igemon livet som en lamer? Hahahhahahahahaha!!! B I M B O!!!