måndag 3 december 2007

Prioritering

Såg att det var ett bra tag sen jag skrev.
Längre än jag mindes.

Bloggen har blivit nerprioriterad den senaste tiden. Har haft och har mycket som måste göras.
Jag pluggar dubblet. Dels min ordinarie kurs men även en omtenta som måste göras , och klaras, om jag vill läsa vidare till hösten.

Dessutom har min syster varit här en helg och min mor var här i helgen som var. Nästa helg åker jag till föräldrarna för att delta i det årliga julbordet. Det ska bli trevigt men det är inte för intet som man känner sig lite stressad och som det inte blir mycket skrivet.

Och på onsdag kommer hemtentan ut.
Nej jag tror jag lägger mig en stund..

1 kommentar:

Anonym sa...

Stressen kan vi lösa rätt snabbt :-) (evil grin) genom att du inte får följa med på julbordet mowahahaha!!! Taskigt? Sure kan knappt komma på någonting värre... Nåååå??? Var vi stressade eller inte????