fredag 21 december 2007

Julklappar

Igår blev det då äntligen julledigt.
Detta firades genom att fika och gå på staden med Erika.

Vi gick tre timmar. Jag köpte ingenting. Skräll!
Kanske ska erkänna att jag var på staden dagen innan i Fyra timmar.
Handlade julklappar till alla och köpte dessutom en till mig själv.

Ett par skor.

Var inte ganska nere efter att tentan inte gick bra alls. Men när jag hade skorna i min hand, har varit och tittat på dem sen i somras och nu var de på rea och bara min storlek kvar, hade jag ett glatt bubbel i magen som när man är nykär.
Det är helt sjukt egentligen, men jag älskar skor hur mycket kliché det än må vara.

Så nu ska något som inte händer speciellt ofta på mina bloggar, jag ska lägga upp bilder på mina små godingar, mitt senaste köp.


Som vackra underkläder fast för fötterna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det med en del kvinnor, och skor? Har inte riktigt förstått det, sjävl är jag nöjd om jag har ett par för sommarbruk, och ett par för vinterbruk. Men, vi är alla olika, själv köper jag ju skivor som bara den. Bara man är nöjd, antar jag. :)

Anonym sa...

Fyfan va jag älskar de där skorna!! Bra köp! :)