fredag 29 juni 2007

Tisdagmorgon fast på en Fredag

Nu är arbetsveckan snart slut. Bara tre timmar kvar.
Kan inte riktigt förstå hur det kan gå så fort. Tiden tycks bara flyga fram.
Allt jag hade tänkt göra som jag sedan tänkte att det kan jag göra imorgon det spelar ingen större roll. Har nu slutat med att jag inte gjort alls.

Det är fredag men det känns som det bara är tisdag. Som om jag vaknar upp och upptäcker att tisdagmorgonen just börjat. En lycklig dröm som inte varar länge.

Fast samtidigt ska jag inte göra så mycket i helgen. Syster och jag hade funderingar på att ta en shopping tur på staden kanske på lördag. Eller snarare jag hade funderingar. Behöver en ny bikini den från förra året är så sliten. Kanske kunde vi ta en fika också.

Prata lite om allt och ingenting. Sådär som vi så sällan gör tidigare eftersom vi inte hade så mycket gemensamt. Men nu kanske?

Nåväl, tre timmar kvar. Snart ringer nog väckerklockan.

Inga kommentarer: