fredag 15 juni 2007

Fullmatad

Sitter här nu första dagen, på riktigt.

Känner mig lite som en robot som ska lagra så mycket information som möjligt och sedan utföra de uppgifter människorna programerat mig till att kunna utföra. Enda problemet är kanske det faktum att jag inte är en robot vilket gör att min hjärna känns som en tvättsvamp med alldesles för mycket vatten att torka upp.

Har fått en kurs i programmet jag ska arbeta med och sedan tilldelats hälften av de uppgifter som ska utföras.

Fikat var i alla fall trevligt och en skön vilopaus för hjärnan, det bjöds på glass och jordgubbar och det kan man ju aldrig tacka nej till.

Ja jissanes, tillbaka till arbetet. Sedan ska jag träffa syster för en välbehövlig shoppingtur på staden. Vet väl kanske inte om jag har pengarna till det men vad gör egentligen det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör inte så mycket att man inte har så mycket pengar när man får spendera tid med den BÄSTA lilla syster i världen :D
Puss och kram LillSis