onsdag 27 juni 2007

Tidsbrist

De senaste dagarna har jag skrivit inlägg för att sedan radera dem. Flera gånger har det hänt.
Om man ska vara ärlig ungefär varje gång jag skrivit något.

Hur kommer det sig?
Ja...
Kanske var det så enkelt att det inte vara i närheten så bra som jag ville ha dem.
Kanske var det mest dravel som sa allt och ingenting, framför allt ingenting.
Fast egentligen tror jag att det mest beror på att jag hann skriva hälften av det jag ville ha sagt innan jag var tvungen att återgå till arbetet. Och jag är inte duktig på att fortsätta på inlägg lite senare.
Lika lite som jag är bra på att fortsätta samtal, lite senare. Man har tappat inspirationen och antagligen glömt vad det är man från början ville ha sagt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Således skall man rusa till datorn så fort man får den där tanken i huvudet... Synd bara att man, eller åtminstone jag, ändå fastnar efter halva.