lördag 11 oktober 2008

Pub, Britter och Folk som inte svarar

Igår var jag på pub med en australiensisk tjej.
Eller ja vi var egentligen på två men det första var vi aldrig på. Okej? Never happend.

Det var trevligt. Vi blev utslängda tillsammans med alla andra kl kvart i tre efter att jag förebrått bartendern för att han inte bjöd mig på chokladen han åt. Han påstod dock att han hade erbjudit mig men att jag hade sagt nej.

På vägen hem stannade vi för att köpa en varsin hotdog och mötte upp med en kille från England. Han bodde på samma Hostel som vi och kände tydligen igen mig från tidigare fast jag inte kan minnas att jag sett herrn någonsin. Väl tillbaka addades det på Facebook och sedan splittrades vi. Fröken Australien bodde på första våningen medan jag och Britten bodde på samma våning i rummen bredvid varandra.

Han fick mitt nummer och skulle smsa mig idag. Vilket självklart inte hänt.
Jag visste redan igår att han inte skulle sms fast han lovade.
Söt var han dock.
Och nej pappa, mamma ni behöver inte kolla upp honom på Facebook kom ihåg vad jag har sagt.

Så hur som helst var det tillslut en riktigt lyckad kväll.
Ska nog ut ikväll med. Vi är tre som funderar på att möta upp australiensarna när de varit och ätit.
Det är bara hemma man inte får något svar eller någon kontakt.
Kanske imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu tycker jag att det gnälls lite väl mycket :-) Vi får ju inte gå på puben varje kväll och inte träffa en massa nya människor :-(

Skämt å sido så ska jag försöka logga på MSN lite oftare. Men ikväll ska jag skriva provet + köra ett spinningpass så det kan bli lite sent som jag kopplar upp mig.

//pappi