fredag 10 oktober 2008

Boende, Människor och IBM

Var på jobbintervju igår på Manpower. För att sedan kanske få jobb på IBM.
I 11 månader!

Det har jag inte riktigt tid med, dessutom vill jag komma hem över jul om jag kan. Får jag jobbet är jag bara ledig den 25e och måste jobba 26e när alla andra i den här stan är lediga för jul. Sedan måste jag upp okristligt tidigt och jobba lördagar.
Behöver jag verkligen säga att jag inte är så överdrivet sugen.

Men jag har ju inte fått det än så vi får se. Är ju inte överdrivet bra på datorer, som ni vet, så kanske är det något de kommer underfund med. Hos Manpower gick det ju att fejka lite, för de hade själva inte så otroligt bra koll på allt.

Annars flyttar det in och ut människor. Vi är bara ett fåtal kvar som varit här hela tiden. I förrgår spelade jag ett ölspel med ett antal amerikaner, två finnar och en Kanadensare och lärde dem säga skål. De fuskade dock och sa school istället men det var okej.

Idag kommer det nog en drös med nya. Ska gå och ta en tur på det gamla fängelset någon dag hade jag tänkt det är tydligen det häftigaste man kan göra har jag hört. Boendet har jag i två veckor till och nu behöver jag inte ens byta rum. Gött

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahah det måste ha varit roligt att höra dem säga skål :D