lördag 19 januari 2008

Efter en tid av radiotystnad

Sitter här framför datorn. På TVn är det någon halvdålig film. Men den är mest på för ljudet.

Erika och Micke gick för ungefär en halvtimme sedan. Vi tittade på Stjärnor på slottet och handboll. Dessutom åt vi kladdkaka. Mycket trevligt.
Det är andra dagen i rad de är här nu. Snart lär de sig nog att hitta i mina skåp bättre än jag gör.

Har haft otroligt mycket att göra den senaste tiden så jag har överhuvudtaget inte hunnit logga in här. Dessutom får jag problem med att formulera mina tankar när jag har så mycket annat som hänger över mig.
Har den senaste tiden haft många ämnen på G men jag gissar att jag får ta dem en efter en någon annan gång.

Är otroligt trött och ont i magen har jag dessutom. Funderar ärligt talat på att gå och lägga mig och läsa lite.
Måste hinna plugga imorgon innan jag ska träffa Eva-Lotta så det kanske är en bra idé.

Dessutom fick ett samtal tidigare idag om att jag och en nyvunnen bekantskap är bjudna på fest med utbytesstudenterna på tisdag. Vad är öppet på tisdagar?

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid trevligt med sällskap, och kladdkaka. Hoppas att pluggandet går fint!