tisdag 7 augusti 2007

Genomsökning del1

Är det bara jag som under tex CSI eller, och detta erkänner jag egentligen inte, när man ser på Mtvs Room Raiders funderar på vad de skulle lägga märke till hemma hos mig.

Vad skulle klassas som bra och vad skulle ses som "dåligt". Eller ja det är kanske framför allt under det senare nämnda programmet.

Om vi nu för en stund skulle låtsas att jag lever i USA (ja det skulle ju kanske vara ganska logiskt eftersom det är därifrån programmen sänds) så skulle det var ganska lätt.

Bibeln jag har stående i bokhyllan skulle få ett plus.
Det samma skulle min säng få.
Kanske skulle jag även få plus för mina studieböcker som visar att jag faktiskt gör något med mitt liv.

Och vad annars?
Jo jag skulle nog få minus för att disken står i köket och väntar på att diskas. Jag är inte allt för bra på det göra det på en gång. Kanske skulle de hitta lite damm också. Inte för att de inte är städat hos mig utan snarare för att jag inte är pedant nog att dammtorka överallt i hela min lägenhet, och efter vad jag har förstått så är de ganska petiga det här programmet.
Mina många skor och väskor skulle båda kunna vara bra och dåligt. Det beror ju lite på, ställer mig lite tvehågsen där.

Så om programmet sändes i Sverige då?
Hmm nja jag får nog ta och återkomma på den.

1 kommentar:

Magnus sa...

Sändes programet i Sverige, tror jag att du skulle klassas som fullt normal.