söndag 15 februari 2009

Ikea

Igår var jag på Ikea med syster och mamma.
Totalt livsfarligt, I tell you.

Flyttar på måndag. Äntligen Till ett möblerat litet rum med eget badrum så man tycker ju att man inte ska behöva så mycket.
Glöm det.
Mamma och Millis (och även jag kanske om jag ska vara helt ärlig) gick runt och pekade på en miljard småsaker
"Den borde du nog ha", "Men det var ju inte alls speciellt dyrt och du behöver ju faktiskt det där".

Okej det blev inte så mycket skräp. Tror vi alla tillslut satt lite stopp för det.

När vi kommer fram till knivarna stirrade jag bara. Hur sjutton kan det vara så dyrt!?
Jag kan klippa maten! Det slutade med att förståndiga mamma ska kolla på Clas Ohlsson.

1 kommentar:

kickan34 sa...

haha ikea e fan bäst :P
men clasohlson e lite billigare. så kolla där oxå .. ;)