tisdag 24 februari 2009

Helgen

Helgen var... lagom.. jo men det är ett bra ord.
I fredags var jag ute med gulle-Sandy och älsklings-Julia. Fulla och glada efter en viss förfest i korridor begav vi oss till Kåren och dansade halva natten. Och kom hem tidigt på morgonen.

Tydligen shottade vi också. Vidrig var det tydligen om man ska tro på bilderna. (Det var vidrigt det minns jag).

Så kom lördag. Denna förfärliga morgon. Mötte upp med min grupp efter lunch för att försöka avsluta ett arbete vi höll på med. Men min hjärna ville helt enkelt inte. Den hade gått och lagt sig och tänkte minsann inte vakna förrän den var redo, som en annan tonåring. Lördag kväll ville tjejerna festa igen men se det gick inte. Det hjärnan sovit igen ville nämligen kroppen också göra så efter någon timme i deras trevliga sällskap begav jag mig hem och slocknade i min säng strax efter Melodifestivalens slut. Tråkigt men sant. Tror jag sov runt 12 timmar utan att ens försöka överdriva. Sömn var med andra ord behövligt.

Så lagom. Det är nog ordet. Lite av varje men inte så man tyckte det blev för mycket.
Det tycker jag är värt att göras om.
Fast kanske inte riktigt allt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Här var det dåligt med kommentarer så här kommer det en :D
Nu har jag läst oxå så nu kan du sluta klaga ;)

you know you love me
xoxo