fredag 2 november 2007

Mitt i dejtingvärlden

Efter att ha läst igenom mitt förra inlägg och faktiskt analyserat det lite, ja det är ju det jag är bra på, har jag nog kommit på en anledning till varför jag backar.

Jag känner mig kvävd på något sätt. Killarna jag dejtar går alldeles för fort fram. Efter att vi träffats en eller två gånger beter dig sig som riktiga pojkvänner och vill ta hem en till familjen och ha bilder av en i plånböckerna etc. Det kan tyckas banalt men för mig blir det genast problem, skrämmande på något sätt, och jag backar.

Detta medan jag fortfarande anser mig vara i alla fall lite singel fortfarande. Jag menar vi dejtar bara och har ju inte setts så många gånger. Första gången på krogen räknas ju överhuvudtaget inte. Jag vet fortfarande inte. Pirret finns inte där riktigt.

Varför gör de så?
Alltid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här är andra dagen som jag kollar din blogg, kan du inte upptera annars slutar jag kolla.
Det var trevligt att ha dej hemma btw miss ya bitch xD

xoxo
Millan