tisdag 19 augusti 2008

Tydligen inte så med som jag tror

Brukar egentligen vandra min bloggstig ett par gånger om dagen för att se om någon skrivit något nytt. Det har jag inte gjort på ett tag. Brukar inte heller göra detta men efter att ha läst Silverfiskensblogg (så jag nu ligger på senaste inlägget igen) så bestämde jag mig för att denna gång göra ett undantag.

Har läst hans blogg ganska länge och valde att stanna kvar som prenumerant på VeckoRevyn så länge han skrev krönikor där. Så varför skulle jag inte göra honom den tjänsten?

Han har nu bestämt sig för att byta karriär. Så vi skulle ju kunna ha en gissningstävling om vad den skulle kunna vara. Tre ord på vägen: Brisbane, Wedding och Photographer.

Annars kan man alltid besöka sidan med informationen om man inte kände att det var lätt nog som det var. Det är denna: http://jonaspeterson.com/


Eller vi kanske ska strunta i att gissa, det var ingen bra idé och egentligen, vem har någon ork?
Titta på bilderna istället.

Inga kommentarer: