fredag 29 augusti 2008

Jobb... igen... Nej?

Sista dagen på jobbet.
Man kan kanske tycka då att allt ska gå smidigt.
Men nej.

Har ingen inloggning längre till programmet jag använder eller till min jobbmail.
Bilderna jag behöver är inte fixade ännu.
Så nu sitter jag här, som igår, och gör absolut ingenting.
Lite tråkigt är det nog.

Den enda fördelen är att jag slipper få anrop av den sjukt irriterande personen (Vi kallar honom herr T) som jag nämnde i tidigare inlägg.
Speciellt sen han inte har mitt telefonnummer.

Inget ont som inte har något med sig.
Så var det i alla fall sagt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

så nu får du min blogg :D

Anonym sa...

men det funkar ju inte

Anonym sa...

annachristel.bloggagratis.se

Anonym sa...

Nu börjar det bli lite dåligt med upptateringar här tycker jag :D