lördag 8 september 2007

Pojkar

Hur kommer det sig att man, eller i alla fall jag, alltid lyckas kära ner sig i fel killar.

Och jag menar egentligen inte skitstövlarna även om de är lätt överrepresenterade. Utan jag menar de killar som inte vill ha en, som redan är upptagna eller de som helt enkelt inte ser en.

Jag menar, det räcker ju med att jag går ut en kväll så försvinner en liten dröm till armarna på någon annan. Nåja, nåja det är väl så det ska vara i det här världen.

Ikväll var vi ute på stadens kår. Det var trevligt innan brandalarmet ljöd och vi fick alla gå ut och vänta tills vi fick hämta våra jackor. Jag skickade dit Micke för att han skulle hämta våra jackor. Min dräng hade också en dräng... ja ni fattar. Det fungerar bra.
Annars har jag dansat sönder min redan stukade fot, jag vill verkligen inte vakna upp med den och smärtan i den imorgon, och sörjt över alla pojkar som jag borde låtit bli att bli intresserad av.

Inga kommentarer: