måndag 3 september 2007

Blaha Blaha

Haha jojo fylleinläggen lyser med sin frånvara trots mina löften.

Jag är alldeles för trött när jag kommer hem för att ens orka sätta mig framför datorn. Utan stupar mest i säng efter de obligatoriska glasen vatten.

Nollningen kommer ta knäcken på mig. Har redan åkt på en förkyldning som jag försöker glömma. Mina mors "Tänker man inte på det så finns det inte" fungerade förvånande bra fram till igår. Då jag började känna som svindel när jag låg ner i soffan och kom ganska snart framtill att det kanske inte var helt bra.

Idag är det i alla fall lite bättre som tur är. Jag har varit på min första lektion (efter en tuff uppstigning och 2 Alvedon) och det verkar bli helt okej. Men utan förelsäning och inlärning genom problembaserat lärande. Som tydligen var såå mycket bättre. Jag ställer mig tveksam men ger det en chans.

Nu ska jag snart träffa mina nollor igen. En timme innan egentlig tid eftersom vi har lite uppdrag att utföra. Det ska bli kul. Så jag hoppas att de dyker upp allihop. Väldigt trist att stå där helt ensam.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Problembaserat lärande... prata med sis om det. :-) Hoppas du är bättre nu, hjärtat!

Anonym sa...

Du måste vila snart så du blir av med förkylningn snart du får INTE komma hem anars

Anonym sa...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
igen.

Kolla min blogg ffs :D
http://misslillan.bloggagratis.se/