torsdag 19 april 2007

Varför kom det riktiga svenska vårvädret tillbaka?

Åter igen regnar det ute, eller gjorde i alla fall för ett litet tag sen.
Jag och Erika hade tänkt gå ut och och gå en sväng men tji fick vi. Tyckte allt att hon skulle ha packat upp hela sin väska och plockat fram regnkläderna. För jag menar vem vill inte gå ut i regn, blåst och kyla?

Så istället fick jag snällt återgå till mina nationalekonomiböcker och plugga till omtentan (eller ytterligare en träningstenta mot att kanske klara den, beroende på hur man ser det) på lördag.

Kl 14-19 var det tydligen, men va sjutton inte har man väl bättre saker för sig på en lördageftermiddag.
eller...?

Varför gör jag egentligen det här? Jag tycker ju inte ens om matematik och derivering? Har ni hört något larvigare?

Inga kommentarer: