måndag 23 april 2007

Lära av misstag?

Varför i hela friden lär jag mig aldrig.
Jag menar
Aldrig..

Jag kan inte titta på filmer där folk dör eller som är senimentala och för allt i världen inte både och på samma gång.

Men det är lite som potatissallad; jag kommer inte på förren jag börjat äta att jag inte borde eftersom jag inte tycker om potatissallad.
Men icke.

Så jag hamnade framför TV och såg Titanic... igen, fast jag mycket väl vet hur det går. Grät väl i alla fall halva filmen.

Jag lovar dig att om du hade samlat upp tårarna i en hink hade du nog haft vatten resten av veckan.
Minst

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhnej! Inte för att jag gråter men jag blir också galet nedstämd. Trixet med titanic är att kolla på första delen, lagom till de kör på isberget. Den delen är lycklig, vacker och romantisk. Jag somnade nästan helt lycklig ;)

Susanna sa...

Haha jo jag brukar göra det är när det kommer till Pearl Harbor, dvs innan Japanerna kommer, men nu gick det ju bara inte.