söndag 15 april 2007

Underbara varelser

Inatt satt jag och surfade runt lite och hittade detta klipp på Silverfiskens blogg.

Kanske kan tyckas som världens inte mest viktiga ämne men klippet gjorde mig otroligt illa berörd att jag beslutade att sprida det vidare. Brukar i vanliga fall vara en av de som rycker lite på axlarna och inte orkar skicka det vidare, kedjebrev går aldrig hem hos mig, men jag mådde verkligen dåligt efter att ha sett detta.

En protestlista att skriva på, om du vill, för att visa vad du tycker om detta förfarande mot delfinerna hittar du här.

En varning kan dock utfärdas, allt för känsliga människor (som till exempel jag själv) bör kanske titta med försiktighet. Och Millis du bör inte titta alls...

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta mina damer och herrar är fantastiskt! Jag finner Susanna i bloggvärlden och hon diggar Silverfisken lika hårt som jag. Så bra!