torsdag 6 mars 2008

Redogörelser, vänner och annat

Usch det har varit mycket de senaste dagarna, skulle sätta mig in i Israel-Palestina konflikten ordentligt på 2½ dag, det var inte det lättaste. Trodde ett tag att jag skulle drunkna, försökte ett tag lägga över uppgiften på kompisar som inte hade något för sig. Det gick sådär som man kanske kan ana.

Hur som helst redovisades insattsen idag, genom bland annat en diskussion. Och sedan blev det lunch med Julia. Lyckades även stöta på lite vänner jag inte sett på ett tag. Det är trist. Men alltid trevligt när man hinner prata en stund och höra vad alla hade för sig och hur mycket de har att göra. Jag röstar för en träff snarast.

Nu sitter jag här och väntar på att Mona ska komma över på ett fika och bedöma min lägenhet. Gäller och passa på innan jag säger upp den. Kanske kan jag försöka få henne att ta över den? Är tveksam men man vet ju aldrig.

Dessutom kommer Sandy hit denna helg, väldigt påpasligt eftersom jag sticker till Västerås imorgon och kommer tillbaka på Söndag, inga vidare det där tjejen! Så Sandy om du kommer till Västerås innan jag åker kan du väl slå en signal? Annars får du komma hit snarast igen!

Inga kommentarer: