söndag 23 mars 2008

Påskledighet

Jag tycks ha tappat ett inlägg. Vet inte om det överhuvudtaget varit uppe eftersom jag inte haft Internet på över en vecka. Har nog fortfarande inte fått tillbaka det men nu sitter jag hos föräldrarna och snyltar lite på deras. Ska se om jag kan hitta det igen.

Påsken är här och påskmiddagen intogs med snö som utsikt genom fönstret. Snö? Nu? Jag som trodde att våren och värmen var här. Men se där vad fel man hade.

Nånå. Nu är lägenheten uppsagd i alla fall. Det var första steget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör bäst i att hitta detta inlägg, så man kanske får lite klarhet i vad "första steget" innebär. :)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.