måndag 21 september 2009

Idag är bara en sådan dag.

En dag då olustkänslorna kryper i hela kroppen och jag kan egentligen inte sätta fingret på det.

Får ingen ro vad jag än tar mig för. Och jag kan inte koncentrera mig på pluggande.

Imorgon ska vi får kritik på den första artikeln vi skrivit. Risken finns att man får komplettera eller göra om. Men efter både B- och C-uppsats är det inget konstigt. Det är bra med kritik, hur ska man annars lära sig och få det rätt?
Enda olustiga, eller kanske snarare är det en aning dryga, är att jag måste ta mig till skolan innan och försöka skriva ut artikeln för att kunna anteckna det lärarna vill ska ändras.

I helgen pratas det om att fara till Luleå och festa, men vi får se. Just nu är jag väl inte grymt taggad, men det brukar ju lösa sig tillslut.

Inga kommentarer: