söndag 20 september 2009

Helgen

Har till viss del gått i hemlängtans tecken.

Både lördagen och söndagen ägnades till stordel åt pluggande. Men söndag innefattade även bio (Flickan som lekte med elden) och en Gospel konsert i Piteå kyrka. Trevligt sällskap till dem båda, ska tilläggas.

Jag tyckte Flickan som lekte med elden var bra. Den var bättre än förra filmen även om böckerna i båda fallen helt klart är bästa. Kan tänka mig att man kan ha lite svårt att hänga med om man inte läst böckerna först, speciellt kände jag så när jag såg män som hatar kvinnor i förra veckan.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska få kommentarerna på min läslogg skickade till mig. Jag som ansåg att jag låg bra till och nu börjar det bli sent. Mappen för inlämning stänger senast om en timme och då måste den vara inne. Känner mig en aning stressad trots att det inte ligger hos mig.

Inga kommentarer: