torsdag 27 november 2008

Familjen

Imorgon kommer familjen och hälsar på.
Det tog lite tid men nu ska de alltså äntligen komma hit.

Planen är att vi ska hinna med shopping, pub, mat och kultur på två dagar men det ska nog gå bra hoppas vi.
Eftersom jag har varit här ett tag är det jag som strukturerar upp allting utom själva resan hit och här ifrån.
Alltså har jag bestämt att vi ska sätta pappa på en pub imorgon medan vi shoppar. När mamma tröttnar kan hon sluta upp med honom där medan millis och jag shoppar klart. Sen äter vi middag och går ut.

På lördag bli det kultur. På ett eller annat sätt ska vi hinna med allt på en dag så det blir en tidig morgon men det ska nog gå bra.

Nåja. Sova ska jag i alla fall göra tidigt ikväll så jag kan komma upp lite tidigare imorgon.
Ska möta upp dem på flygplatsen så de inte tar en onödigt dyr resa in till stan.

Inga kommentarer: