måndag 2 juni 2008

Hemhemma

Jaha så bodde man nu i Västerås igen. Efter en hel helg av flyttande.

Tacksam för all hjälp jag fick av familjen och Michael. Hela fredagen flyttades det och på lördagen åkte hela familjen tillbaka för att städa. I alla fall det gick snabbt och effektivt. Inte helt fläckfritt dock eftersom fläkten vid spisen inte gick att få rent och frysen inte hade hunnit avfrostas. Det gick på 300kr eftersom jag omöjligen skulle hinna dit och göra det på en timme, han antog att inte ens de skulle bli klara på en timme. Hur tänker de?

Nåja nu sitter man hemma i alla fall. Men imorgon ska jag åter bege mig till Örebro för att fixa det sista och träffa de kompisar jag inte hann med förra veckan. Dessutom är det opponering på uppsatsen vi skrivit i några veckor. Vi hoppas på det bästa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, ser man, en uppdatering! Men jag vet inte om jag riktigt förstått varför du flyttat tillbaks till Västerås...?

Susanna sa...

Om jag inte misstar mig helt har herrn inte varit så bra på det där med uppdateringar själv.

Anonym sa...

Du misstar dig inte det mista. Bläh för bloggning, det är fan värre än heroin. Men din blogg har jag vart in på titt som tätt.