måndag 12 november 2007

Fars dag

Igår var det fars dag. Alla pappor skulle firas.

Jag tycker på något sätt att det är en bra dag att ha, den och även mors dag.
Inte för att föräldrar inte gör sig förtjänade av att firas varje dag utan för att jag tycker det är en gullig idé att speciellt hylla dem på och det utesluter ju inte att man hyllar dem andra dagar också.

Tyvärr var jag inte hemma hos mina föräldrar igår så jag ringde och min syster och jag gick ihop om ett kort och en liten present. Det var egentligen inget speciellt men vi hoppades på att det kanske skulle vara ett litet tecken på hur mycket vi faktiskt tycker om honom.
Han finns ju trotts allt alltid där för oss och han är vår pappa.

Hade tänkt lägga upp en bild på honom, men jag tror att jag då inom loppet av 2sek skulle ha ett samtal från honom där han talar om för mig att han inte uppskattar någon bild på honom på bloggen och att jag bör ta bort den.

Men vi får se, jag kanske letar upp någon i alla fall bara för att.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dom snälla orden gullunge :-) Det var ju synd att jag inte vann någonting för då skulle vi alla ha gjort någonting roligt.

pussar och kramar!!!