onsdag 20 juni 2007

Måndagmorgon

I alla fall känns det så. Kan ju bero på snabbvisiten i Örebro igår.
Kändes lätt suriaslistiskt att sitta på tentaskrivningen och veta att jag idag skulle tillbaka till jobbet.

Men nu är den gjorde i alla fall. Bra gick det kanske inte. Men jag har ett försök till. Känns inte helt bra att studiebidraget hänger på detta. Sedan är det bara två dagar kvar på jobbet eftersom man inte jobbar på midsommar så egentligen ska man inte alls klaga. Man kunde ju måsta ha väckt och duschat gubbar och gummor tills ryggen värkt istället för att sitta här vid datorn och ha så där lagomt mycket att göra.

Nej om man skulle återgå till jobbet, egentligen gör jag väl inte så mycket eftersom det jag skulle göra inte går och ingen av mina handledare är på plats, innan chefen kommer tillbaka och spanar över min axel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahaha!!! Vad var det jag sa!! Det är i sann en Örebro grej... det går aaaldrig :-)