onsdag 9 maj 2007

Guldfisk

Tidigare idag hade jag kommit på ett riktigt vettigt ämne att skriva om.
Men sedan när jag kom hem och satt mig vid datorn var huvudet helt tomt. Där kan vi snacka Guldfiskminne. Det påminner mig, måste-ställa-fram-saker-till-imorgon.

Har fått för mig att det är ett släktdrag. Guldfiskminnet alltså.
Mamma är lika dan, pappa också även om han aldrig skulle erkänna det. Men jag tror att jag är värst.
Kan vara så illa att jag ska ta med något till skolan (säg ett block), lägger fram det på bordet, går in och duschar och när jag kommer till föreläsningen ligger blocket kvar på bordet.
Jojomän, hånler gör det också.

Nej åter till tvn, Fall out boy ska vara med på Jay Leno om en stund *Susanna 14 år.. igen, sätter upp ytterligare en poster på väggen*

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle jag ha ... ehhhh ja.....